v مربوط به فعالیت ۲ صفحه ۱۵ :
به دانش آموزان
بگویید که در نقد، هم جنبه های خوب و هم جنبه های ضعیف یا منفی را ببینند.
اجازه بدهید از طریق گفت وگو به این نتیجه برسند که مقرراتی بهتر و مفیدتر است
که موجب شود حقوق همه افراد به خوبی در نظر گرفته شود یا امور بهتر انجام بگیرد.
انجام این فعالیت به دانش آموزان میفهماند که قانونگذاری کاری سخت، حساس و مهم است
و به این ترتیب آنها برای فهم کار و نقش قوه مقننه نیز آماده میشوند.
v فعالیت ۳ صفحه ۱۶ :
مثال: هر کس از چراغ قرمز عبور کند جریمه شود، چه بیسواد باشد، چه استاد دانشگاه، چه
انسان فقیری باشد و چه پولدار. مثال دیگر: هرکس نسبت به دیگری افترا بزند یا دیگری را مضروب
کند از هرقشر و طبقه ای که باشد، مرتکب جرم شده است.
v فعالیت ۴ صفحه ۱۶ :
بهتر است چند نسخه از قانون اساسی را تکثیر کنید و در اختیار گروههای دانش آموزان قرار دهید.
دانش آموزان را وادار به حفظ کردن اصول قانون اساسی نکنید
v توجه کنید در به کارببندیم صفحه ۱۸ تحقیق شماره ۲ اجباری و تحقیق شماره ۳ اختیاری است.

سوالات و جواب های درس اول مطالعات اجتماعی هفتم

جواب فعالیت درس 6 مطالعات نهم

جواب فعالیت های درس 6 مطالعات هشتم

جواب فعالیت ها و کاربرگه های درس هفتم مطالعات هفتم

سوالات درس 6 مطالعات نهم با جواب

سوالات درس 6 مطالعات هشتم همراه با جواب

سوالات درس 6 مطالعات هفتم همراه با جواب

فعالیت ,صفحه ,دانش ,v ,آموزان ,تحقیق ,دانش آموزان ,صفحه ۱۶ ,جنبه های ,v فعالیت ,به این

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Car Radio پادکست مدیا ahanglori فروشگاه اینترنتی فایل های دانشگاهی کاواک آموزش کسب درامد آنلاین danestaniha darooha2 ژئودالامپر anticovid-19school لحظه اخر - تحقيق